Hoory: AI Destek Otomasyonu İçin İnovatif Çözüm
Hoory, müşteri destek işlevlerini otomatikleştirmek için tasarlanmış bir konuşma AI platformudur. Yüksek hacimli sorguları ele alarak, kullanıcı niyetini doğru bir şekilde anlayarak etkili iletişim ve çözüm sağlama amacı gütmektedir. Platform, isteği dakikada işleyebilme kapasitesine sahip olup, Omni-Channel Inbox ile kullanıcı etkileşimlerini merkezi bir yerde toplar ve iş akışlarını iyileştirmek için otomatik görevlerin tanımlanmasına olanak tanır.
Hoory, ayrıca kişiselleştirilmiş eylem dizileri oluşturmayı sağlayan Makrolar, ajan işbirliğini kolaylaştıran iletişim özellikleri ve ekiplerin destek zorluklarını birlikte ele almasına yardımcı olan Ekip özelliği sunmaktadır. Kullanıcıların davranışlarını daha iyi anlamak için özel raporlar sağlayan platform, bilgi tabanlı eğitim, GPT entegrasyonları ve AI destekli yardım gibi gelişmiş AI yeteneklerine de sahiptir. Hem Apple hem de Android platformlarında kullanılabilen Hoory, entegre çözümler sunmaktadır.